Kerroin eilisessä blogissani Nauhaluuppipaketti Vox Long Tomiin saapui nauhaluuppipaketin saapumisesta. Siinä keississähän sekoilin oikein kunnolla ja jätin virheellisen palautteen englantilaiselle nauhaluuppien myyjälle Nickille. Jätin positiivisen palautteen, mutta palautteen tekstini oli puutaheinää ja johtui siitä, että olin luullut paketissa olleen vain yhden nauhaluupin. Todellisuudessa paketissa oli niitä kymmenen ihan kuten olin tilatessani olettanutkin.
Siksi Nick pyysi minua tänään korjaamaan palautteeni. Tässä on operaatio, joka ei ole aivan arkipäiväinen eBayn sivuilla, ja taas tulin käyttäneeksi iltaani lähes tunnin tämän yksinkertaisen asian tekemiseen. Enkä edes kovan etsinnän jälkeen löytänyt tapaa muokata olemassaolevaa tekstiä. Ainoa asia mitä pystyin tekemään, oli jättää "followup" aiempaan kommenttiini eli se on sen alle tuleva lisäkommentti. Tuossa lisäkommentissa selvitin, että myyjä ei ollut tehnyt mitään väärää ja sanoin, että kyse oli minun omasta erehdyksestäni. Mainitsin myös, että paketissa oli ollut kymmenen nauhaluuppia ihan kuten myyjä oli luvannutkin ja pahoittelin aiempaa virheellistä kommenttiani.
Toivottavasti tämä nyt riittää Nickille. Sitä kolmen tähden arviotani kuvauksen tarkkuudesta en siis pystynyt korjaamaan. Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että heti kun eBayssä täytyy tehdä jotain, joka ei ole kovin arkipäiväistä tai jota eBayn suunnittelijat eivät ole osanneet ennakoida, ollaan ongelmissa. Vaikka eBay onkin kuluneen seitsemäntoista ja puolen vuoden asiakkuuteni aikana mahdollistanut monen keräilyharrastukseni kukoistamisen, niin pakko on myös nähdä heidät objektiivisessa valossa. Sivuston asiakaspalvelua ja toiminnallisuutta on hankala käyttää. Aika surkea esitys heiltä.
Nyt Nickiltä tuli muuten vastaus sähköpostiini. Hän on tyytyväinen palautteen täydennykseeni eBayssä ja tämä sotku on loppuunkäsitelty.